Tuesday, 17 December 2013

WeDDinG Day (SeBeLaH LaKi - 02/06/2013)

ASSALAMUALAIKUM
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

walaupun dah 1/2 abad kahwin, baru la niee cek nak hapdatee entry pasai my wedding...hahahahha....lame gilerr kann....bkn sbb bru dpt gmbar, tapat M.A.L.A.S nak hapdateee....ekekekke...nie gambar sekitar majlis persandingan belah laki...jom kite tgk...weee....:D


with my hubby tercintaa....hehehe...
(persandingan malam)


yg depan tu ibu & ayah kiteee.... ^_^
yg kiri makcik ngn pkcik & ygn kanan tu pak njang ngn mak njang...


nie fmly blah laki...hehehe...


nie pulak fmly blah saya....miss u ollsss damn much!! muuuaahhhhxxx!! :*


hehehehe...kne tumbokk...hahahaha....


nie persandingan waktu siang....my fmly....:)


and the finally husband's fmly....gumbiraaa semua nyee....mak stadeyy jekk maintain senyum...laen kemain lagii gembira....hehehhe...:D

Sedikit luahan hati :
dalam waktu kami bergembira, ade waktu duka yg kami alami...pada tanggal 16/05/2013 aku telah kehilangan nenda tercinta yg amat amat amattt aku sayangi....di mana nenda tidak dapat lagi melihat cucu perempuannye yang terakhir naek pelamin pada 24/05/2013...hanya 8 hari sahaja lg aku hendak dinikahkan, nenda aku telah pergi ke rahmatuallah...sungguh luluh hati ini...sedih yang teramat sangat...pas tu tanggal 26/05/2013 selang 2 hari aku dinikahkan, anak buah suami aku juga telah kembali ke rahmatuallah...betapa luluh lagi hati kami apabila 2 hari selepas dinikahkan, sowg lg ahli keluarga kami telah pergi ke rahmatuallah dalam jangka masa yang sangat dekat....hanya tuhan sahaja yg tahu betapa hebat nye kami kene tempuh dugaanNya pada waktu itu...semua berlaku dgn waktu yg pantas hanya lebih kurang 10 hari sahaja..dugaan yang diberi oleh Allah, kami terima dengan redha...Allah maha berkuasa...Allah maha besar...Allahhu Akhbar....Allah merancang apa yg terbaek utk kita...wassalam... :')
AL FATIHAH - HJH JAINAH BT HJ EHSAN (16/05/2013)
AL FATIHAH - ADEK MOHD LUQMAN HAKIM BIN MOHD REDZUAN (26/05/2013)

No comments:

Post a Comment