Monday, 6 January 2014

FaMiLy DaYs 2013 - GAMBanG, PaHanG

ASSALAMUALAIKUM
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

hollaaaaa.....nie cerita percutian family day aku di gambang, pahang...seperti biasa mmg setiap end year, fmly ayah akan mengadakan family day...so kali nie destinasi kami adalah di gambang...hehehehe...:D
Tarikh : 23-25 Disember 2013
Lokasi : Gambang, Pahang


Selamat datang ke Bukit Gambang :)


Arabian Bay Resort...seyesly aku bg 5 bintang...mmg superb!!
Harga : RM 280 / day


my bilik :)
apartment nie mempunyai 2 bilik...the best part is, setiap bilik mempunyai bilik air masing & tv di setiap bilik...


sekitar gambar bilik....hehe...hubby aku tu ape lg, hapdatee pesbukk letteww....zmn skg kan...gadget2 jekk...huahuahuahua....


ruang tamu...itu ibu tercinta saya...hehehe...pun sameee...hapdateee pesbukkk jugekkk...anti sosial...hehehehhe....:D


nie ruang dapur...mcm sepah sikit sbb ade barang kan...hehehe...


nie ruang tamu....mmg cantekk...ssh nak ckp...hahahaha...*mcm good2 aku nie...:p


we are at level 8...tingkat paling atas sekali....


nie pemandangan dr balkoni apartment kami...view mmg cantek sbb nmpk kolam kann...aku tgk kolam tu kecik besar, kecik besar jekk...pasai paa...sbb nk terjun mndi laaa....hahahahha...x sabaqq...kahkahkahkah...


with my hubby tercinta....:)


pintu masuk bukit gambang, water park...


aku gemok!! tu jek nk ckp!! :p


nie memasing semua dah get ready nk balik johor...hahaha...tp aku jek balik melaka...laen semua balik kmpung....kehkehkeh...


kesian adik baju biru tu...berdarah kat siku pasai maen ganas sgt...wuwuwuwuwu...:p


our fmly....nie sikit jekkk...x semua yg ade...hehehhe...


nie gambar tiada soft copy...so aku capture jekk...hahahaha...crop pun tidakkk...kahkahkahkah....


selamat jalan...ok baii bukit gambang...seyesly x puas...ade mase nanti aku nk bw fmly mertua aku pulak g sini...mmg aku ckp, sgt best....boleh pi lg...hehehe...
lupe nk ckp...tiket masuk ke Gambang Water Park tu dlm +/- RM25 sahaja...
ok tu jek cerita percutian fmly day kami...daaaa.....:D

No comments:

Post a Comment