Monday, 6 January 2014

My WeDDiNg (NiKaH) - 24/05/2013

ASSALAMUALAIKUM
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

just nak share gambar mase akad nikah pada 24/05/2013...hahahha...mmg lame gilerrr baru nak hapdateee....hehehehhe...:D


mase nie tgh dgr nasihat dr tok kadi.... :)


mu husband....nervous katanyee....hehehhee...alhamdulillah hanya sekali lafas, aku bergelar isteri kpd En Norhashidan Bin Md Dali...thanks sayanggg.... :-*


mas kahwin, wang hantaran dll...;)


acara pembatalan air sembahyang....:-*


secara official...thanks to be my husband...i love u so sooo mucchhh!!! muuuahhhhxxx...
kite berkwn lama sejak aku berumur 15 tahun (2005)...pada tahun 2013 aku sah menjadi isteri kamu wahai si suami....tq so muchh coz pilih aku dlm hidupmu...aku tidak akan mensia2 kan hidup ini bersama kamu sehingga akhir hayatku....akan ku beri sepenuh tanggungjawabku sebagai isteri kpdmu...inginku bahagia bersamamu hingga ke syurga...alhamdulillah...thank you Allah...harta yg tidak boleh ditukar dgn wang ringgit....alhamdulillah....syukur padamu ya allah....:)

No comments:

Post a Comment