Monday, 29 September 2014

Shopping di LAZADA yang sangat memuaskan

ASSALAMUALAIKUM
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM



baru-baru nie aku order barang kat LAZADA...first time order...selama nie order kat GROUPON je....heheheh...dekat LAZADA nie macam-macam kite boleh tgk barang...pekakas rumah pun ade...bling2 gak mata aku...hahahahahha....aku dah lama idamkan mesin jahit...mini pun x pe la...target kalau ade mesin jahit, nak buat skirt labuh la..nk jahit shawl la...n bla bla bla...mcm2 pikir nie...hehehhe..dah pikir masak2, aku pun order la mini sewing machine nie...hehehe...mmg cepat & pantas perkhidmatan dorg nie...aku order hari rabu (24/09/2014) dan aku dapat barang pada jumaat (26/09/2014)...dua hari jek dpt...mmg pantas sgt2....hehehe...lg 1 bgus nye order kat LAZADA nie, die sentiasa update kat kite melalui sms...mcm barang kite dah successful order, die sms...barang kite dah shipping, die sms...barang kite dah antar kat Gdex pun die sms kite...mmg baguss....hehehhe...




barang smpai kat opis...aku letak alamat opis...senang...waktu barang smpai, aku xde kat opis...aku pi training kat kl...so aku minta kwn opis amikkan...waktu nie aku dah excited tahap meluap2 (meluat lak aku bace) hahahahahha....


taraaaaaaaa!!!!!!! mini sewing machine...comel kan...hehehehhe =)


nie dia bila aku keluarkan barang2 dr dlm kotak...ade pedal foot n lain-lain...best...aku try jahit seluar hubby aku yg koyak...wahhhh....mmg boleh guna...mula-mula rase mcm x confident gak...hehehe...rupa2 nya same mcm yg mesin ibu aku punye...hehehhee...tp nie utk org yg mcm aku bru nk mula blaja menjahit, ok la...utk bisness prefer beli yg lebih besar...memuaskan...hehehe....pas nie aku nk search mcm mana guna mesin jahit dgn teliti...maklum la....aku mmg xde basic menjahit pun....pegang mesin jahit pun takut...wuwuwu....
bile dipikirkan beli pakaian kat luar mahal, that's why la aku terpikir nak beli mesin jahit sendiri...pas nie, mood rajin pleaseee come to mama!!!! hahahahahha....pas nie aku nk tgk cara-cara nak jahit skirt labuh mcm mne, nak jahit shawl mcm mane...nak try buat...nanti dah ade hasil, aku post entry "hasil dr mini sewing machine"..cewaaahhhhh....hahahahha..
byeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment