Tuesday, 11 August 2015

Raya 2015 =)

ASSALAMUALAIKUM
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Pin Pinnn tumpanggg laluuu.... hihihi... walaupun hari nie 27 Syawal, baru nak update entry.. hikhik..
rase nye sempat lagi kan nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin kepada semua muslimin dan muslimat... maaf kan ceq sekiranya ade terkasar bahasa ke selama perkenalan kita selama ini, saya mohon maaf ye.. 0-0 :)
So, raya tahun nie so so excitedd sebab kami semua balik kampung Batu Pahat, Johor... happy la sebab dah 2 tahun asyik beraya rumah mertua jekk.. hehe.. pujuk punye pujuk suami yang tercinta, dapat la balik beraya tahun nie kat kampung sendiri..yeaayyy yeeayyyy.. hehe.. macam budak-budak lak rase... hahaha :')

Gambaqqq pleasseeee.... hehehe :D



Ayah & Ibu...


Di pagi raya... Ampunkan kakak ye ibu andaikata kakak ade buat salah selama ini (rasenye kakak selalu ade je buat salah dgn ibu... hehehe)


Ampunkan kakak ye ayah =)


Pissstt pisssttt... menantu salam ayah... hehehe... Laaa ayah nie.. awat muke lagu tu? hehehe.. waktu nie ceq snap pic cepat-cepat.. hehehe.. tu yang muke ayah tak sedia lagi tuhh.... hikhik..


Maaf & ampunkan saya ye ibu.. :)


Husband, ibu & sayaaaaa


With my lovely ibu :')


With my makcik-makcik & sepupu sepapat :D


Raya raya, ziarah menziarahi rumah nenek sedara :p


We allsss yang suke bergambaqq... hehehe... perasan tak yang muke kita orang semua sepesen jekk kann... hehehe.. paling tua ceq la.. hehehe.. tapi ceq nampak paling remaja :p


My Johorean Family ;)


I love u sayanggggg... Muuuahhhxx


Sayang dah macam YB ceq tengokk... hahahah... kawasan mane yunk? Dun Tongkang Pecah ke? lalalalala :p


Balik kampungggg... ohh hoo hooo balik kampunggggg... :D


Selamat Hari Raya dari saya dan husband =)

No comments:

Post a Comment